Skrynklig

Filippa fick för sig att ta ett bad en kvart innan läggdags ikväll. Hon njöt av sina bubblor och "baka kaka" med hink och vatten.

Badkaret var en bra investering. Skänker Filippa massor med glädje. Bettina mängder med avslappning (speciellt i dessa tider). Själv har jag väl badat tre gånger sen vi köpte det för ett år sen.

Efter badet fick Filippa syn på sina fingertoppar och blev mycket bekymrad. De var jätteskrynkliga. Så vad gör man. Filippa gick i alla fall raka vägen till handfatet och försökte tvätta bort dem. Det gick inte så bra, men efter ett tag var hon i alla fall nöjd.


Kommentarer
Postat av: Matilda Ersson

Hej!

Jag blev tipsad om din blogg för att du bor i BoKlok. Vi ska flytta in i ett BoKlokt radhus i Sundsvall och jag undrar om du skulle vilja vara snäll och hjälpa mig. Det är nämligen så att ni verkar ha inrett vardagsrummet så som vi funderar på, med tv-delen till vänster i vardagsrummet. Jag har inte hittat någon annan som ar gjort det. Skulle du kunna skicka mig bilder på hur ert vardagsrum ser ut i helhet? Samt svara på hur du tycker att den lösningen fungerar? Det vore verkligen jättesnällt!

2012-11-08 @ 14:35:37
URL: http://www.kring30.se
Postat av: Mormor

Så söt...förstår att man inte vill ha skrynkliga fingrar när man bara är 2 år....)
Krama pyret

2012-11-09 @ 12:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0