28

Om någon för tio år sedan sagt: "om tio år har du Volvo V70, radhus, sambo, ett barn och ett andra på väg", hade jag nog svarat: "gärna för mig". Men jag hade nog undrat hur jag skulle hinna med allt det och dessutom klämma in högskolestudier där. Hade nog blivit stressad.

Nu är jag i alla fall här och jag trivs suveränt med tillvaron. Hade inte bytt det mot NÅGOT. Lycka varje dag.

28 år låter sådär lagom gammalt. Lite ouppnåeligt. Är JAG så gammal tänker jag. Känner mig inte som 28.

---

Idag firat jag och Bettina också sex år tillsammans. En underbar tid. Känns som vi är gjorda för varandra. Vi kompletterar varandra perfekt känns det som. Ser fram emot ytterligare sex år och fler därtill. Vart tar de oss? Återstår att se.

---

Firade i övrigt dagen med att börja jobba efter semestern. Kändes fint. Ute på fältet igen med mikrofonen. Mitt rätta element.

---

Bild på grattisbrickan med kvällsfika som Bettina fixat när jag kom hem från jobbet. Leverpastej + oboy. Verkar som hon känner mig rätt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0