Morgonlekis


Filippa roar sig själv i babygymet nu på morgonen.

Tio i sju. Så länge fick pappa sova idag. Det var ändå ganska generöst av Filippa som tagit morgon strax innan sex de senaste dagarna. Och igår var jag klok nog att försöka sova vid halv elva. Tidigare i veckan har det blivit närmare tolv. Mot bättre vetande såklart, men det är den där sista timmen på kvällen som det finns tid att spela lite tevespel eller läsa ett par hockeybloggar.

Snart gröt-time och sen en liten tupplur för den lilla tjejen.

---

Själv pysslar jag med ett högst analogt projekt.

Jag gillar foton men jag tycker det är synd att bara ha dem i digital form.
Därför framkallar jag en gång om året cirka 150 bilder som placeras i ett klassiskt fotoalbum. Bilder från 2008, 2009 och i fjol har det blivit. 2010 års bilder har dock blivit lite försenade in i sitt album men nu är det fixat. Som synes på bilden handlar mycket om Filippa i slutet av året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0