Minifredag

Att stänga lägenhetsdörren och låsa den samtidigt som man precis hört Filippa gny sådär lite sött från sovrummet är inte det lättaste här i världen. Det känns liksom onaturligt att lämna mina två tjejer som är det allra värdefullaste jag har.
Men det är bara att vänja sig antar jag. Det lär bli fler gånger, såvida jag inte vinner 100 mille på Lotto. Vilket vore en smula förvånande eftersom jag aldrig spelat på Lotto.

Mötesdag idag på jobbet. Inga kvällssändingar och vi tog chansen att stanna upp och prata och det vi gör och ska göra. Det händer extremt sällan att vi får chansen till det. Annars är det bara ett maskineri som rullar på och varje arbetsdag ska det produceras. Aldrig tid till resonemang och eftertanke kring det vi sänder ut. Men det fick vi idag.


Här möts vi. Konferensrummet i Falun.

---

Filippas nya favoritställe:


Vi köpte ett babygym a la Tummen.


Roligast är det när det rör sig ordentligt.



---

Ofattbart skönt att komma hem idag.
Krama och pussa lite på mina favoriter och ta en whisky, minifredag som det är. Att ha en ledig dag imorgon känns som en rejäl bonus. Tour de ski, en promenad och en massa mys.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0