Inte på topp

Vi har en liten tjej här hemma som kräver väldigt mycket underhållning och närhet just nu. De senaste tre nätterna och dagarna har hon sovit väldigt oroligt. Just nu ligger hon här i min famn och sover hur bra som helst. Feber till och från har hon haft de här dagarna och så har det dykt upp små blåsor på tungan som hon verkar lida av. Det är inte lätt att vara liten. Bara att försöka finnas nära så mycket som möjligt. Det är ju inte hennes fel att hon är hängig och har ont. Följdaktligen är det en trött liten familj just nu. Sömn och effektiv tid i hemmet är en bristvara. Här skulle det varit en bild på Filippa sovandes på min arm men jag har inte lärt mig att ladda upp bilder med "paddan" (så säger de i storstan) än. Ska bättra mig. --- Förlåt mig, Helen. Det var ju mycket riktigt du som beställde paddan. Rätt ska va rätt. --- Två träningar med nya laget har det blivit i veckan. Så mycket som jag svettats under de passen har jag inte svettats sen jag under tidspress fällde ihop och plastade in Filippas vagn på Rhodos bastuvarma flygplats. På söndag är det träning och träningsmatch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0