Tevehelg

Oplanerade och obokade helger är bland det skönaste som finns.
Det här är en sådan.
Det enda måstet stavas Vinterstudion. Nu börjar vintern enligt Bettina.
Hon har beställt väckning lagom till sändningsstart kl 10:00.
Glömmer jag det är jag rostad. Då kan jag lika gärna packa en väska och ge mig av.

Nej inte riktigt, men nästan.

---

Du har så rätt, Mackan.
Visst var det du som hade ett finger eller tre med när Kjellvander uppenbarades för mig.
Allt började på Julsittningen på Kåren den 10 december 2005.




Vi drog till Pallace (?).


Och där stod han plötsligt på scen. Kjelle.


Såhär nöjd var jag när vi senare var tillbaka på Kåren.

Så kan man också upptäcka en artist. 

---

Ingen bäbis i syne än. Tio dagar till BF.
Ju närmare vi kommer, desto tråkigare blir det att vänta. 
Låg och kände på magen igårkväll i soffan och det rörde sig stundtals friskt bara några milimeter från min hand. Så nära, men ändå så långt borta. Mini ligger ju där inne och är färdig, bara ligger och samlar på sig energi inför sina första dagar utanför magen. Nu gäller det bara att så mycket det är möjligt förbereda sig mentalt för förlossningen.

Och ja Therese, Bengan (gosedjurskaninen) är nerpackad. Givetvis.

---

Kåsareportaget:

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_gavle?title=novemberkasan_ar_har&videoid=1137106

Blev helt okej, hade gärna gjort det dubbelt så långt bara.
Men vi har bara den sädningstid vi har och mycket annat ska få plats. Så 1:40 fick räcka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0