Samtal från Rhodos

Fick förut ett samtal från en viss sambo som lät meddela att hon just då satt och jäste i eftermiddagssolen på sin hotellbalkong på Rhodos. Själv slet jag med redigeringen på redaktionen.

Det enda glädjeämnet där var en ljummen kopp kaffe och att arbetsdagen snart var till ända.
Och såklart att få höra Bettis röst.

Som vanligt lämnar hon ett skrämmande tomrum efter sig när hon åker iväg.

---

Idag har jag träffat en fotbollsspelare som för en vecka sen bröt fotleden rakt av. Han sa att det small till, sen gjorde galet ont i 30 sekunder och sen "var det bara en pulserande känsla". Mmm.

Tolv månaders rehabiliteringstid blir det för Brages offensive mittfältare Andreas Hedlund.

Han var i alla fall på gott humör och han sa att hans mormor och morfar nog skulle bli väldigt glada av att se honom på teve imorgon.

---

Veckans bild:


Det är rätt vackert när man kommer in mot Falun på RV50 från Borlänge.

---

Nu ska jag bänka mig i soffan och trycka i första DVD:n av Planet Earth.
10 timmar och 45 minuter att beta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0