Snart påsk

Häromdagen var det en påskblomma.
Nu har jag tagit det hela ett steg längre och styrt upp påskris.



Bettina var först mycket skeptisk till fjädrarna men jag tror att hon har accepterat mitt initiativ.
Jag menar det gäller ju att ta vara på de få högtider vi har.
Dessutom får vi en del gäster under helgen och vad kan vara en bättre första syn än detta arrangemang? 

---


Nya Metallica-DVD:n är en klar succé såhär långt.

Suverän bild och jättebra ljud. Låtlistan går inte heller att klaga på.

---

Nu när jag lånat ut XBOX:en till lillebror ser jag fram emot att återuppta mitt Nintendo-spelande.
Har ett nästan ospelat Metroid Prime 3 att beta av.

Det får dock bli en annan kväll.

Nu väntar Arsenal vs. Barcelona.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Bra jobbat ...klart de ska va fjädrar i riset....)

2010-04-01 @ 17:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0