Shake Me Like A Monkey

Konsert ikväll igen. Dra på trissor.
Henke messade i torsdags och meddelade att han hade en biljett över till Dave Matthews Band på Arenan ikväll. Med tanke på hur mycket deras senaste platta "Big Whisky And The Groogrux King" har snurrat här hemma och i bolen den senaste tiden hade jag svårt att tacka nej. Jobbschemat passade dessutom perfekt för en liten utflykt till Stockholm. Jobbade morgon idag och kväll imorgon.

Här är ett smakprov på vad som ska upplevas ikväll:
http://www.youtube.com/watch?v=RtDMPZpxWM8

---

Gefle IF gör sin första insats i 2010 års allsvenska ikväll. Gjorde två införreportage i torsdags och fredags. I fredags träffade jag nyförvärvet Mikael Dahlberg. Förutom att det blev en bra intervju är det en av de snyggaste synkbilder jag tagit. Nära på perfekt utsnitt, en bra bakgrund och en lagom intensiv vårsol som lättar upp.

http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/gavle?videoId=1.1553620

(Synkbild=fackspråk för bilden som intervjupersonen är i. Ordet "synk" syftar till att läpprörelser och ljud ska stämma)

---

BILDEXTRA:
SCHLAGER-
STJÄRNOR
PÅ GALEN
SPRITFEST

Aftonbladets löp i fredags. Så låg journalistik att jag skäms.

---

Nä nu blir det en tuppis innan det är dags att ratta söderut. Att sitta i en bil på motorvägen med musik på hög volym är för övrigt bland det mest avslappnande jag kan tänka mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör försiktigt och hoppas det blir en bra kväll...)

2010-03-15 @ 15:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0