Getaway Rock

Tiotusentals hårdrockare har de senaste dagarna intagit Gävle. Getaway Rock Festival blev en succé som enligt arrangören ska toppas nästa år. Danny boy kom hit vid lunch i lördags och vi joinade hans bror Stephans camp innan några av kvällens musikakter betades av.


Danne


Några bärs på en stekhet camping


Stephan








Helt ok festivalväder. Cannibal Corpse spelar här på en av de tre scenerna.


Bettina var tveksam till om några tjejer löst biljett. Här är beviset.


Ös under polska Vader's spelning. Smög mig framför scennen med mitt presskort.


Och fick hyfsade bilder.


Gitarrhjälten Slash avslutade festivalen storstilat.

---

En konkurrerande blogg har redan publicerat en blild från vårt ultraljud. Men det känns ändå som den inte visas för mycket.




Enligt hon som undersökte såg allt ut att vara i sin ordning. Kändes otroligt bra att höra. Vi fick också ett definitvit datum. 30 november.

---

Spanien vann allt. Och det var så rättvist. På det sätt Holland spelade matchen hade de varit ovärdiga mästare. De Jongs överfall på Alonso symboliserar det ganska bra.



X antal skruvdobb rakt i bröstet i full fart. Rött kort någon? Det blev gult.

Bettina såg nära på varje minut av finalen. Jag är helt ärligt imponerad.

Och nu ska hon i enighet med vårt vad bjuda mig på middag.

---

Nu blir det lunch, en dusch och sen jobb. Kvällspass måndag till onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0