Call me Mr. Marston

Nu ska jag klaga på värmen.
Äntligen idag en dagstemperatur närmare 25 än 30 grader. Det är fortfarande väldigt varmt men de senaste två dagarna har varit väldigt jobbiga för en annan som svettas vid minsta rörelse. Var ute och tog telegrambilder vid ett populärt utebad i Gävle igår och svetten forsade innan jag ens fått upp kameran på stativet.
Då är värmen inte skön, bara jobbig.

---

Min senaste besatthet:



Var bara tvungen att köpa ett av årets bästa tv-spel fast jag egentligen inte har råd. 499:- på Mediamarkt är ändå överkomligt för ett förstklassigt spel som Red Dead Redemption. Man träder in i rollen som den hårdkokte westernveteranen John Marston som blivit blåst av sitt tidigare rövargäng och nu är ute efter revansch i en tid då den industriella nya världen från öst knackar på dörren.

Vilka miljöer, vilken story, vilket spel! Fantastiskt!

Och nästan det roligaste av allt är att sätta sig ner och lira Texas hold'em mot stans patrask.

Bara att passa på att njuta fullt ut av ett bra spel innan något annat, mycket mer fantastiskt, kommer att fylla min värld om sisådär 20 veckor.

---

En av de bästa bilderna från i lördags:


Någon tog en välbehövlig tupplur och jobbade samtidigt på benbrännan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0