Östersund

Drygt 80 mil avverkades under gårdagen.
Gävle - Östersund, tur & retur. Mitt i en av årets värsta snöstormar dessutom. Men min lilla Golf skötte sig utmärkt och häll sig på vägen. Värst var det nog på hemvägen mellan Hudiksvall och Söderhamn.


Ungefär såhär bra var sikten bitvis.

Östersund verkade annars vara ett trevligt ställe. Halva staden är belägen på en ö ute i Storsjön där det fanns en slalombacke. Kan vara bra att veta någon gång.

Intervjuerna gick mycket bra. Anna Haag tränade med sambon Emil Jönsson innan intervjun och hade sen väldigt bråttom hem för hon ville inte bli förkyld. Mycket trevlig.
Elisabeth Högberg hade lite mer tid och jag tog en del rätt sjyssta bilder på skjutvallen. Har nästan klippt klart det och det blit väldigt bra måste jag säga. Även detta inslaget piffas upp med musik. ZZ Top's "La Grange" passar perfekt.

18 timmars arbetsdag igår. Hm, kanske inte optimalt.

---

Den här boken hittade jag på Bokia i Östersund:



Precis i min smak. Var nära att ta med den till kassan direkt. Sen kollade jag på prislappen. 339 spänn. Funderar på att anmäla Bokia för förberedelse till grovt rån. 

---

Mordviken och Grytan. Fina namn dom har på byar uppe i Jämtland.

---

Nej nu är det hög tid för bingen.
03.30 ringer det. Blir dock lite örtté och packning först. Katrineholm väntar i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0