Fotolek

Fick låna en mycket användbar grej av svärfar sist vi var hemma.
Jag beklagade mig över att jag saknar ett fotobehandlingsprogram på datorn. Fotointresserad till tusen som han är plockade han genast fram den näst senaste utgåvan av Photoshop Elements. Den senaste har han såklart installerad.
Jag tackade och bockade och nu laboreras det för fullt här hemma.

Ett par exempel.


Före.


Och efter. Ögonblicket fångat på Hershey Park, Pennsylvania i juni 2007.


Före.


Och efter. Taget på Julafton 2008.

---

Imorgon blir det utflykt.
Sommardäcken åkte ju på idag och de måste såklart värmas upp lite.
Gysinge Bruk ser i skrivande stund ut att bli målet. Stället ska tydligen ha anor från 1600-talet och ett litet café håller helgöppet precis vid Dalälvens strand.

Nu ska det fixas iordning lite här.
Eftersom jag har fixad med cyklarna och fått på sommardäcken ska Bettina bjuda mig på restaurang.
Texas Longhorn i söderbacken väntar på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0