TV-fred

Idag börjar Champions League med mitt Man United borta mot Besiktas.
Imorgon spelar Leksand sin första match och Zlatan möter Inter.

Samtidigt är det Idol, Ensam bonde söker, Mamma söker fru, Kändisdjungel, och fan och hans moster på andra kanaler.
Bettinaprogram.

För två timmar sen åkte jag därför och köpte en teveapparat till. Den ska sitta på väggen i sovrummet och lär vara räddningen från ett fullskaligt TV-krig här hemma.



32 tum. Extrapris på Siba. Värt varenda slant.

---


Det här var min utsikt för ganska exakt två veckor sen. Känns överkligt.

---

Nu ska jag göra pannkakor.

Kommentarer
Postat av: Jenna

HAHAHA. Ja, det finns ju tjej- och killprogram. Själva har vi bara 1 TV, gissa vem som brukar vinna vårt krig????

2009-09-15 @ 22:04:17
Postat av: Anonym

Ha ha ha...gick fortare än vad jag trodde att få hem ny tv.....blir en ny här också strax, då Helen tar den här uppe och Lasse tittar på motor och jag på film,går inte ihop på en tv.

Största problemet just nu är annars att min dator havererat troligen moderkortet, hoppas det går att fixa med hårddisken annrs massor av kort till spillo

2009-09-16 @ 09:24:42
Postat av: Tobbe

Helt OTROLIGT vad det sänds mycket sk-t på TV!!!



Detta var nog en av de bästa investeringarna i ditt liv. Hoppas bara du inte vaknar mitt i natten till "Bonde söker gris", eftersom du hängt upp den nya i sovrummet.....



Tippar vinst för LIF och Zlatan ikväll.

2009-09-16 @ 10:58:48
Postat av: Tobbe

Helt otroligt vad mycket sk-t det sänds på TV!



Detta var nog en av de bästa investeringarna i ditt liv. Hoppas bara att du inte vaknar mitt i skönhetssömnen till "Bonde söker gris" eftersom du hängt upp nya TV'n i sovrummet.



Tror på vinst för LIF och Zlatan ikväll.

2009-09-16 @ 11:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0