November

- Åhhh. Det är bara så mycket november, sa nyhetschef Jimmy vid nio i morse och suckade.
Jag och så är det onekligen. Fyller man inte år i November så måste det vara den mest meningslösa månaden.
Tandläkarväder i Gävle. Har inte sett röken solen sen...ja..i förra veckan någon gång. Tur att det finns några saker att se fram emot. Gourmet-kryssning, Leksand vs. Örebro, Lars W och julledigt.

---

Ny nyttig livsstil på väg in.
Har aldrig spenderat så lång tid vid grönsakerna som på Willys i torsdags.
Bettina har äntrat en värld av poäng och jag hakar på.
Såhär såg vår matvagn ut i torsdags:


Cola light är tydligen noll poäng. Lök med, tyvärr.

Nyttig stroganoff på menyn ikväll.

---

Fyllan I Villan i Kalmar dök upp hastigt och lustigt.
Åka eller inte åka.
Nej, det är inte värt 80 mil igen, har jag kommit fram till.
En viss kluvenhet finns dock där nånstans.
Får en att grubbla onödig mycket.
Bestäm dig!

---

Gefle - ÖIS igår på Strömvallen.
Blev inget jobb åt Sporten (som skickade eget team) men väl åt vår egen sändning imorse. Ständige målsumparen Alexander Gerndt har gått och blivit målkung på slutet och fick vara huvudperson:

http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/gavle?videoId=1.1307807&renderingdepartment=2.41384

Frejdige Jonas Lantto är värd ett reportage vad det lider. Årets GIF-spelare.

---


Lindvallen, julafton 2005.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Viktväktarna? Ja jag/vi skulle oxå behöva ändra vår kost..Host

2009-11-02 @ 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0