You're Missing...

...är titeln på en bit av Bruce Springsteen.
Den fjärde juni ska jag se legenden på Stockholms Stadion.
Markus Norin, en mycket god vän från Kalmar-tiden, ringde en dag och hävde förtjust ur sig att han lagt rabarber på två biljetter och undrade om jag ville ha den ena.
Behövdes inte så lång betänketid för det.

---

Ska snart till däckverkstan och få sommardäck monterade.
Har köpt två nya och fått dem ditsatta på fälgarna.
Däck är inte gratis har jag lärt mig.
Dock är det ack så nödvändigt om man inte vill hamna i diket med Silverpilen.

---

Grillkväll imorgon med Flogsta-Nilsen som är i Gävle och vaktar sin brors hus. Innan dess ska vi kanske försöka hinna till IKEA för diverse kompletterande köksinvesteringar. På söndag väntar Gefle IF - Brommapojkarna och därefter upptaktsträff med innebandylaget. Fullsmetad helg med andra ord.

---

Titeln på The Boss' låt speglar även mitt känslotillstånd rätt bra.
Bettina sov över hos en kompis i Uppsala inatt och direkt känns det så himla tomt här hemma.
Var ute och tog en bärs med några jobbarkompisar igår och det var verkligen ovant och inte så kul att komma hem till en mörk och tom lägenhet.

"Baby, when you're gone - I realize i'm in love"  sjöng Bryan Adams tillsammans med nån avdankad Spice Girl för några år sedan. Antar att det ligger något i dessa ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0