Att njuta är att...storhandla

Idag inträffade något helt unikt i mitt och Bettinas förhållande.
Jag var och storhandlade själv.
I Bettinas värld är det bland det absolut trevligaste man kan göra. Men på grund av jobb och träning kombinerat med ett akut tomt gapande kylskåp kunde hon idag inte följa med.
Något besviken var hon förut fast besluten om att ta revansch om ett par veckor.
- Då blir det City Gross, utbrast hon med glöd i ögonen.

---

Idag var det träning. Försäsong med Innebandyklubben Runsten. Fys i Bomhusbacken stod på schemat.
Jag blev snart varse att Bomhusbacken är en skidbacke.
19.30 satte vi igång och en dryg timme senare var jag färdig att spy. Upp, ner, fram och tillbaka, armhävningar, magövningar och så vidare.

Trevligt väder dock. Första sommarkvällen i Gävle.

Jag hade därför mycket hellre suttit på Strömvallen och sett Gefle slå AIK med 1-0. GIF är nu uppe på fjärde plats i den allsvenska tabellen. Vad tänker Oremo på när han sneglar på den?

---

Jag handlade på Coop vid Köpis i Valbo för att kunna sladda förbi Elgiganten och investera i ett stycke Guitar Hero Metallica, Ett mycket trevligt spel för oss som saknar viljan och talangen att spela låtarna på riktigt. 

---

Nuså, det är ju en dag imorgon också. Tid att krypa till kojs.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0