Nytta och nöje

Idag har jag struntat i att...
...betala mina/våra räkningar (ska göra det imorgon, jag lovar).
...beställa en fläktkåpa på Elkedjan.
...träna.

Men istället överaskat mig själv med att...
...dammsuga.
...tvätta ljust fyrtio grader.
...laga middag bara till mig själv.
...sortera den enorma högen använda kläder vid sängen.
...vika torr tvätt och hänga upp ljust fyrtio grader.
...fylla, sätta igång och sen tömma diskmaskinen.

Och fyllt resten av tiden med...
...Guitar Hero Metallica.

---

Kan inte låta bli att hela tiden irritera mig väldigt mycket på Eritreas president efter hans uttalande om Dawit Isaak och den svenska regeringen.
Tid för herr Reinfeldt att agera snart kanske?

---

Imorgon ska jag på knarkrättegång.
Några nissar försökte smuggla in 23 kilo amfetamini landet men åkte dit. Nu riskerar dom flera år på kåken. Trist.

---

I morgon smäller det.
El Grande Finale direkt från Rom.
Manchester United ska tämja det offensiva monstret från Katalonien.
Jag tror och hoppas på Barcelona. De spelar den typ av fotboll som är värd att belönas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0