Nu lär dom ju börja göra mål...

Puh.
Nyss kört ett pass på vårt eminenta minigym i bottenvåningen på huset. Biceps, triceps, bänkpress och situps. Helt avdomnad i överkroppen.
Försöker gymma två ggr i veckan och jogga lika många gånger. Motiverar mig med att vara i grym form tills innebandyn startar igen till hösten.
Det är för övrigt helt nödvändigt att hålla igång över huvud taget. Det liksom känns i kroppen att man inte är 19 längre.

---

Gefle-Örebro ikväll.
Många räknar med enkla tre poäng men jag sällar mig inte alls till den skaran. Örebro har ett bra lag och kom sjua i allsvenskan förra året.
Dessutom är Gefle svindåliga på att göra mål. Tre av fem matcher har slutat noll-noll för GIF.
Så jag säger som redaktör Jimmy sa imorse: (på brett Gävlemål)
- Dom lär ju börja göra mål snart...

---

Har hört att man passerar sin fysiska topp när man fyller 25. Inte många månader kvar som ung och stark altså.

---

Nu ska jag se Tre Kronor träna i direktsändning mot Frankrikes landslag. Sjysst att dom ställer upp såhär innan kvartsfinalen. Powerplay kan behöva lite finslipningar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har aldrig uppnått min fysiska topp..hahaha! Kanske efter 30? ;)

2009-05-07 @ 07:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0