Guitar Hero

Jag har nu ägt detta Guitar Hero Metallica i cirka fem dagar.
Pga jobb och annat har jag egentligen hunnit spela alldeles för lite under veckan..., men vilken underbar uppfinning det är! Alla dom fräckaste låtarna (nåja, Blackened och The Four Horsemen saknas) och flera autentiska scener och arenor. Lägg därtill en mycket genomarbetad animering av dom gamla rävarna så får du årets första tiopoängare i spelväg.

---

Nyköping snart. En mycket god vän från kalmartiden, Chelsea-Rödis bjuder in till sin nya lya.
Fotboll (på teve) , öl och grillning står på schemat.

---

Har precis torkat av balkongbordet från all pollen. Det resulteratde såklart direkt i rejäla nysningar och snuva.

---

Kom precis på att jag ju måste göra en topp-fem över mina favotitspel genom tiderna.

1. GTA IV (2008) - Underbar tolkning av gangsterlivet i New York. Oslagbart!
2. Super Metroid (1994) - Klassikern. Fick det av Tobbe o Mamma på tioårsdagen. Har det kvar än. Men originalkartong och allt.
3. NHL09 (2008) - Det bästa sportspelet ever? Förmodligen kommer NHL10 vara ännu vassare.
4. Guitar Hero Metallica (2009) - Se ovan.
5. Zelda - A Link to the Past (1992) - Jag vet inte hur många timmar jag och kusin Vigge (åtta och sex år) satt och försökte tyda de engelska skyltarna. Spelet som gjorde lille Link odödlig.

---

Nu blir det frukost på det nypolerade balkongbordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0