Beröm av tandläkaren

Det är inte ofta i mina dagar som jag gått med positiva besked från tandläkaren. Allt som oftast har det låtit; "Borsta nogrannare", "Skölj med ditt", "Skölj med datt", "Börja med tandtråd", "Jag bokar in dig för en lagning", "Det blir 1200 kronor tack".
Men idag, för andra besöket i rad, hette det; "Men det här ser ju rent och fint ut".
Succé!

---

Satt med redaktör Jimmy på pressläktaren och solade mig i söndags. I en riktigt skön vårsol såg vi Gefle slå Brommapojkarna med 3-2 efter vissa besvär. Suveräne Amadou Jawo avgjorde i slutet med ett sjukt snyggt mål. Gefle går faktiskt riktigt bra så här långt och tränare Urban Hammar lät rätt nöjd när vi fångade honom för en intervju efteråt.

Mackorna i pausen var för övrígt sjukt goda. Nått i stil med kavring och ost och skinka och gurka. Stort tack till Gefle IF för det.

---

Jag hade namnsdag igår. Eric. Bettina var så rar och bakade ananaspaj dagen till ära. Vi åt inte upp hela. Ungefär halva blev kvar.
Nu ska vi ta tag i det problemet.

Kommentarer
Postat av: svärmor

Grattis på namsdagen i efter skott

2009-05-20 @ 13:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0