Fotbollsfrun på vischan...

Ännu en arbetsvecka avverkad. Ganska hektiskt just nu på TV4 i Gävle. Ny organisation, ny teknik, nya rutiner, ny kommunikation, und so weiter.

Det tär på en.

Idag har jag i alla fall varit och producerat del åtta i min serie om allsvenska Gefle IF:s försäsong. Efter mycket tjat och väntan åkta jag ut till Årsunda och träffade lagkaptenen Daniel Bernhardssons fru. Fotbollsfru Bernardsson altså. Dom bor på en bondgård med 90 kor så schablonbilden av en Fotbollsfru a la Victoria Beckham blev långt ifrån bekräftad kan jag avslöja.

Min jacka för 1800 spänn luktar kodynga.

Har tagit med musik i inslaget för ovanlighetens skull. Supertramps "School" med munspelet i början passar perfekt till de ödsliga lantbilderna i början. Tack mamma för att jag känner till den låten.

Inslaget sänds nästa vecka och bör finnas på nyhetskanalen.se/gavle någongång i slutet av veckan.

Nu ska jag öppna en fredagspilsner och hacka grönsaker till kvällens tacobuffé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0