Silverpilen krasslig

Stoppa pressarna!
Min kära pärla, Silverpilen startar inte.
Stackarn har stått ute hela natten och startade inte när jag skulle till träningen förut.
Först trodde jag det var batteriet som var slut men startmotorn tuggar igång och enligt farsan kan det då inte vara batteriet. Mer troligt att det har med fukten attt göra. Det regnade hela natten och väta är inte Silverpilens bästa vän.
Troligtvis ska det vara uppehåll imorgon och det kan vara värt ett nytt startförsök när det torkat lite.

Återstår att se hur jag tar mig hem på torsdag/fredag.
Ett nytt batteri kostar hiskeliga 799 kr på Biltema.
Kan bli den sista utvägen.

Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0