Nya krukan på väg

Spårade nyss min guldklimp PM11 Predator via Postens kollinummersökfunktion. Den sorterades på posten i Umeå halvnio igår kväll. Förhoppningsvis skickas den idag så kanske jag har den på måndag då det är träning.

---

Supergrått tandläkarväder i Gefle idag. Små, små regndroppar strilar ner mot Stapeltorgsgatan utanför redaktionsfönstret. Härligt väder för studenterna. Ska ut sen och ta bilder på Polhemsskolans elever när de springer ut mot arbetslösheten. Resten av dagen ska spenderas framför redigeringsprogrammet Pinnacle Liquid.

---

Ikväll bär det av mot Arlanda stad och Quality Hotel. Imorgon far nämligen Bettina mot staterna för en veckas återförening med sin gamla värdfamilj från au pair-året.

Jag ska nog klara mig. Igår var vi på Siba och fick 20 procents rabatt på en Hewlet Packard Pavilion a6741sc. Age of Empires 3 blev plötsligt väldigt aktuellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0