Gefle Mopedveteraner

Jag försökte precis koka snabbmakaroner och städa toaletten samtidigt.
Det gick sådär.
Snabbmakaroner som kokat i tjugo minuter är ganska stora och geggiga har jag lärt mig nu.

---

Kvällspasset ikväll. Ska spela in första delen i den mototserie jag är ansvarig för. Träffar Gefle Mopedveteraner klockan 18 vid Slottsorget och hänga på en sväng. De har träffats varje måndagkväll flera år och åkt på gamla moppar. Kan bli ett kul reportage.

Imorgon gör jag del två i serien. Då bär det av till Torsåker för ett möte med byns Epa-maffia.

---

Trevlig helg i Nyköping. Fint väder och goda vänner. Trist bara att åka bil utan AC när det är 29 plusgrader och sol ute. Nästa sommar ska vi äga en bil med AC, har vi bestämt.


Moi i Nyköpingsk kvällssol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0