Dåren på 57:an

Midsommar i trakterna kring k-holm var onekligen en succé.
På vägen hem plockade jag upp en mycket jetlaggad sambo på Arlanda.
Nu ligger hon mer eller mindre däckad på soffan i vardagsrummet. Helt klart förståeligt med tanke på att hon tappade bort en hel natts sömn någonstans över atlanten.
Och är det något den tjejen inte klarar sig utan så är det sömn :)

---

Tog 57:an över Gnesta norrut i morse.
Lyckligtvis var den närapå fri från trafik och färden mot E4:an gick helt smärtfritt. Nästan.
Någonstans runt Stjärnhov hann jag ifatt en bil som körde i 80 på 90-sträckor och 50 på 30-sträckor.
Hur resonerar man då?

---

Bettina hade köpt mer saker till mig än till sig själv. Typiskt henne.
Hon skulle köpa en (1) vit tenniströja till mig.
Resultatet blev fem (5) tenniströjor och tre t-shirts.
Sommargarderoben är räddad.


---

Nu ska jag dricka kaffe och läsa senaste Close-Up.
Brasilien vs. Italien kl 20.15.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jaha...hon skulle köpa ett par skor till mig...blir alltså 5 par då????

2009-06-21 @ 19:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0