Köksbloggen, the end.

Efter en helg full av musik och öl i Hultsfred återvände köksbloggen på söndagskvällen till Gefle. Trött och galet sliten kunde jag till min stora glädje beskåda resultatet av det otroliga arbete som Bettina, svärfar och svärmor lagt ner under dagarna tre.


Nya bordet smälter in perfekt.


Lite skillnad jämfört med två veckor tidigare.
 

Bara målningen av väggar återstår. 

Det är svårt att med ord tacka för all hjälp.
Tack, tack, tack.
Nix, det räcker inte.

Nu återstår bara att sammanställa en kostnad för hela kalaset. Brr.

---

Sonisphere.
En endagsfestival i Hultsfred med Metallica som klimax på lördagsnatten.
Galet kul under tiden och en pina hela söndagen då jag vaknade upp i ett fuktigt tält och ville teleportera mig hem.


Vigge tog emot utanför.


Sen party.


Konserterna igång dagen efter. Adept här.


Meshuggah och bärs.


Vår camp


Metallica avslutade.


Sen återstod bara morgondagens regniga misär och hemfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0