Tomt i hemmet

Bettina har åkt till Marocko med klassen. Tommhet här hemma altså. Kändes jättekonstigt i torsdags kväll som måste vara den första kvällen på över ett halvår jag är helt ensam hemma. Man vänjer sig såklart men det är när hon är borta som man på riktigt förstår hur mycket hon betyder. Nu är det ju bara en vecka så jag ska nog klara mig. Förstår nu inte riktigt hur vi klarade att vara ifrån varandra i ett helt år när Betti var i USA. All kredd till oss för att vi klarade det tycker jag.

Första väderrapporten från Marocko i torsdags hadlade om regn. Idag var det uppehåll, molnigt och 16 grader. Imorrn skulle det tydligen bli uppåt 20 grader och sol.

---

Imorrn blir det debut i Runsten, div.4-klubben som jag lirar med här. Vi möter serietrean Strömsbro hemma. Vi ligger rätt taskigt till i tabellen, men hoppas få bidra till vinst imorrn. Tränarn sa idag på träningen att jag spelar från start så det är bara att börja ladda.

---

Fest hos jobbarkompis Anna-Karin Niemann imorgon. Är en hel del människor, utöver jobbet, bjudna tydligen. Ska bli trevligt att träffa lite nytt folk.


Nu ska jag beta av nyinköpta "Full Metal Jacket" innan läggdags.



Jag och Bettina på Freedom Beach, Phuket.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ahh, Freedom Beach,saknar den stranden! Där lärde jag mig att snorkla! :)

2009-01-21 @ 11:58:21
Postat av: Tobbe

Gick det bra i matchen?

2009-01-22 @ 14:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0