Winamp revival och skattefiffel

Idag faxade jag i ett beslut från Skatteverket till fyrans lönekontor. I och med det får jag varje månad över tusen kronors skattelättnad. Succé! Detta tack vare att vi betalar en massa ränta på lägenhetslånet varje månad. Känns lite för bra för att vara sant. Återstår att se om det blir skattesmäll nästa år.

---

Har laddat hem Winamp till Bettans dator och sitter nu och poppar för fullt. Gamla Winamp måste vara tidernas bästa musikspelare till datorn. Plockade in blandat-mappen från mitt mp3-arkiv och hittade godbitar såsom  "Förlist" med Nordman och "Open your eyes" med Guano Apes.

---

Väntar nu som bäst på att årets deklarationsblanketter ska dimpa ner i brevlådan. Har en rätt så saftig återbäring att kräva staten på (gnuggar händerna).



Ur fotoarkivet: Sälen 2005. Jag och syskon bygger snöborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0