Ett kvarts sekel

Går snart och lägger mig för första gången som 25-åring.
Känns inte som så mycket skiljer från igår. Jo, kanske lite tyngre efter ett par rejäla lass av Bettinas utsökta smörgåstårta som jag önskat mig.
Har fått otroligt många fina grattulationsmeddelanden via telefon, sms och facebook under dagen. Overkligt att så många tänker på en och till och med gör sig besvär att skriva ett par rader.
Rörd, blir man.

Ännu mer rörd blev jag när jag kom hem och fick världens finaste åresent av Bettina.
En liten bok om oss och hur vi träffades och så.
Vi firar ju även tre år idag. Tre år har vi varit tillsammans. Herregud, känns som det varit vi hela livet.
Underbart.

---

Imorgon ska jag på björnjakt. 
Jakten börjar officiellt imorgon över hela landet och jag ska hänga på ett jaktlag i skogarna strax utanför Edsbyn.
Bagarväckning blir det dock. Ska vara i Edsbyn vid åtta och det tar två timmar att åka dit.
05.30 står klockan på.

---

I helgen kommer mamma och pappa med familjer på besök.
Bäst att städa ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0