Lönlös

En mindre katastrof har drabbat min tillvaro.
Mitt  favorit-TV-spel har pajat. Det NHL09 som köptes in för dyra pengar har nu bestämt sig för att inte vara med längre. Tydligen kan man få ett splitt nytt för hundra bagis om man returnerar originalskivan.
Gudarna är goda.

---

Solen skiner och en rad projekt ska tas an i helgen.

- Olja in balkongtrallen plus möblerna
- Laga punka på cykeln
- Åka till soptippen med diverse skräp
- Följa Bahrains GP på Viasat Motor
- Jag ska klippa mig för första gången sen den 11/12 2008

---

TV4 har lyckats fucka upp löneutbetalningarna den här månaden. Skulle ha blivit rik vid midnatt men får nu stålarna tidigast till lunch idag. Men det är lungt, jag har ändå flera tusen kvar på kontot.
NOT.

---

Hockey-VM börjar i helgen. Det blir väl den vanliga visan.
På förhand tror jag som vanligt (och till och med intalar mig) att jag inte är intresserad av detta förhållandevis prestigelösa mästerskap.
Men likförbannat sitter jag där och tittar på Lettland-Sverige och är upphetsad.

---

Leksand har värvat Leif Strömberg som ny huvudtränare.
Ett bra drag tror jag. Han kommer utifrån och är rutinerad när det gäller kvalseriespel.
Vet inte hur många gånger han räddat SSK kvar i elitserien.
Nu väntar vi bara på lite fina spelarförstärkningar.



Nu blir det pannkaka på en solig balkong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0