H-O-C-K-E-Y

Dålig uppdatering här nu på slutet. Mycket jobb, fix inför flytt och havererad uppkoppling hemma är väl några av anledningarna.

På onsdag flyttar vi. Ska bli så ruskigt skönt. Igår bokade jag ett släp till ett vrakpris och packningen hemma har kommit igång på allvar nu. Slår man upp bombnedslag i Svenska Akademiens Ordlista så står det nog Se: Bettinas och Robins lilla lägenhet i Uppsala. Fruktansvärt stökigt just nu.

Mycket hockey är det nu. Både på jobbet och hemma. Igår fick jag hem NHL 09 och efter jobbet satt jag i fem timmar i sträck. Sen kom Bettina hem och störde. Haha, nej det var nog tur annars hade jag spela hela kvällen också. Fruktansvärt bra spel. Ikväll kommer Chelsea-Rödis på besök och utmanar mig.

Hockey även på jobbet som sagt. Vi följer av naturliga skäl Brynäs rätt hårt här i Gävle. Sen har vi ju både Leksand och Mora i Dalarna som vi bevakar. Måste med största fasa konstatera att jag börjat brytt mig om hur det går för Brynäs. Tyckte det var kul när jag var uppe i läkerolen förra torsdagen och se dom tvåla till Färjestad. Men det betyder inte att jag släpper Leksand. Det är laget i mitt hjärta och ser dom gärna krossa Brynäs ner i Allsvenskan när det vankas kvalserie framåt våren.

Nu ska jag betala räkningar.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Måste ju ändå tycka att det börjar bli lite fason på dig med...kollade in Brynäs,,,ett steg åt rätt håll....

2008-09-29 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0