Gävlebo

Så är vi på plats. Efter en smått kaosartad gårdag har jag nu lyckats fixa uppkopplingen i nya lägenheten. Succé!

Igår ringde klockan 05.30 i Uppsala. Sen var det bara att börja bära och lasta kärran. 09.30 var tiden bokad för en sista besiktning av lägenheten i Gävle och 10.00 hade vi tid på banken för överlåtning. Efter det in med grejorna igen och 14.45 gick jag på kvällspasset och jobbade fram till 22.45. Sen sov jag rätt gott.

Nu ser det ganska rörigt ut här. Knappt några möbler alls och alla möjliga prylar står lite här och där. Har under förmiddagen försökt sortera kartongerna efter rum medan Bettina och svärmor Birgitta åkt till gamla lyan i Uppsala för att städa ur den innan besiktning kl 14.00.

Nu ska jag ta en dusch och äta innan jag ska CYKLA till jobbet. Tar ca fem (5) minuter. Känns helt otroligt!

Bäst just nu: Metallica - All Nightmare Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0