My name is Niko Belic

Min underbara Bettina har rest hem igen efter en superkul och mysig valborgshelg. Blev full fart i onsdags ändå. Tog med halvliter Jäger til Rödis och Malin. Det tog mig, Mackan och Rödis max tjugo minuter att tömma den plus ett gäng bärs. Sen va den kvällen igång :D Fredag jobb och sen lördag med klippning och bio.

---

Söndagen kan sammanfattas i fem bokstäver: GTA IV.
Vilket enastående, fantastiskt, sjukt bra spel. Jag skulle kunna ösa på med superlativ i all oöndlighet utan att överdriva. Men ska fatta mig kort. Om nån läser detta: Köp det, spela det. Bli Niko Belic och ta över Liberty City (New York).

---

På torsdag kl 15.00 blir det intervju i TV4-huset på Tegeluddsvägen 3. Nervöst? Ja givetvis, men känner ändå att jag har minimalt att förlora. Var ju ganska säker på att ja inte ens skulle bli kallad till intervju. Så bara ösa på nu och försöka göra ett gott intryck.

---

GTA-nötande sätter sina spår. Höll på att preja en bil av vägen imorse.


Nu: dusch
Sen: GTA IV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0