Jag och Ace briljerade

Beachvolley är väldigt underskattat.
Lindström (sedermera kallad Ace) bjöd in till spel i morse och visst blev det succé. Först var vi en man kort så vi kastade frisbee (också underskattat). Sen kom Ace´s polare Kenneth och vi var i alla fall fyra man på innergården på Kantorsgatan. Utan att skryta måste jag påpeka att jag vann det mesta. I sista matchen spelade jag och Ace. Tät kamp som vi till slut vann med 18-17. Måste bli mer av detta i sommar.

Nu bär det av till Chelsea-Rödis för öldrickande och tevespelande.


Saknar dig Bettina!


Kommentarer
Postat av: svärmor

Saknar bettina!!!!!
Svärmor då?????

Skoja bara
Snart är hon oss dig igen

2008-05-25 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0