13,24

13,24 riksdaler. Så mycket kostar en liter 95-oktanig bensin just nu. Fy fan. Detta hutlösa pris gräver djupa hål i min plånbok.
---

Final i Champions League imorgon. Jobbar kväll såklart. Men lyckligtviis jobbar jag ju på en tevestation och kan således se fram emot min första betalda CL-final.
Hur det går? Man U är ju mitt lag och jag vill så gärna skicka en rad hånfulla sms till min granne Chelsea-Rödis. Dessutom känns faktiskt United strået vassare och har en aning bredare trupp samt en aning kryddat självförtroend efter ligatiteln. Jag säger 1-0 till Manchester. C. Ronaldo på frispark i 79 minuten.

---

Zlatan. Det han gjorde två gånger om igår, borde han ju kunna göra i alla fall en gång per match i EM. Det ser ju så lätt ut. Snälla Zlatan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0