Lördagspyssel

Första "lediga" helgen på mycket länge. Det har varit kryssningar, studenter, jobb och allt möjligt att åka hem till i över en månad nu. Lyan i Uppsala börjar bli full av prylar och är ganska svårstädad. Men har gjort ett försök idag när Bettina jobbar.

Tvätt, disk, dammsugning, våttorkning och allmänt plock. Innan allt detta tog jag dessutom en biltur utåt Boländerna för att köpa spolarvätska och kedjeolja på Biltema, hämta ut salva på Apoteket och handla jasminris på Coop. Nu är allt nästan klart, ska bara vika tvätt.

Läste nyss en intervju med Lars Winnerbäck i senaste numret av Sonic (som jag köpte på Coop). Första intervjun han ger på fyra år. Mycket intressant läsning som får en att se fram emot den 23:e augusti. Då spelar Lasse på Stångebro i Linköping och givetvis har vi biljetter.

Nu ska det vikas tvätt och lyssnans på LW. Sen GTA IV.


Grillmästare sommar 2007. Vegetarian-Pontus är orolig att jag ska nudda
hans grönsaker med min enorma flintastek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0