Thailandsfrilla

Imorgon bär det av. Två veckor på Phuket ska avverkas och det ska bli otroligt skönt med lit semester. Bara att koppla av och inte bry sig nåt om att gå upp 04.30, tvätta, städa, laga mat, träna eller cykla i snöfall med motvind. Bloggen var igår i kontakt med den i förväg utsända rekognoseringstruppen (Mamma med syskon och flera) och det kunde rapporteras om solsken och 30-gradig värme. Imorrn vid sjusnåret lyfter vi.

---

Xboxen är hemma igen. Efter resa till Frankfurt för reparation går den nu som aldrig förr igen. Enligt bifogat dokument har Microsofts mekaniker bytt ut DVD-romen och moderkortet. Det tackar vi för.
Är dock för tillfället ganska såld på Guitar Hero till Wii. Har precis låst upp giget med "Trapped under ice" och ska alldeles strax ta mig an det.

---

Aftonbladet finns att köpa i Thailand. Det tackar vi också för. Man måste ju hänga med i nyhetsflödet.

---

Ikväll blir det mysig hemmakväll med litet julklappsutbyte, julmusik, glögg och hemmagjord pizza. Även kallar lilla julafton. Blir väl också att packa klart det sista och tänka sig för ordentligt att allt är med. Som tur har jag ju min egen Travel agent princess som har koll på biljetter, pass, valuta och dylikt.

Sist men inte minst har jag förevigat min idag fixade thailandsfrilla. Se nedan.


Från tio centimeter till fyra millimeter. Skönt i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0