Frankfurt

Nu på förmiddagen damp ett positivt mail ner i jobblådan. Det var från Microsoft Sverige och förkunnade att min Xbox nu är framme i verkstaden i Frankfurt och är färdig att repareras, Succé.

Visserligen saknar jag inte boxen så mycket just nu. I fredags bytte jag och Bettina julklappar (lite tidigt pga Thailandsresan) och jag fick Guitar Hero: World Tour till vår Nintendo Wii. Alltså det allra senaste spelet i serien. Blev tokglad och nu rockas det för fullt framför 42-tummaren om kvällarna. Har startat en karriär och hoppas snart få ta mig an Metallicas "Trapped Under Ice", som till min stora glädje finns med på spelet. Bland andra godbitar har vi "Freak On A Leash" med Korn och System Of A Downs galna "B.Y.O.B".

---

Känns som att förkylningen nästan är över nu. Visst, lite snuva är kvar men det får gå. Har innebandyabstinens och ska således träna ikväll. Dock i en av Sveriges förmodligen skabbigaste hallar, X-huset här i Gävle. Inget omklädningsrum, kasst golv och dålig luft. Jippie.

---

Nej nu ska jag hänga på mig gitarren.




Och ungefär såhär ser det ut. Eller inte. Mr. Hetfield i action.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0