Augusti

Den bästa månaden är här. 
 
Bland de viktigare händelserna finns min 24-årsdag den 20:e och Lars Winnerbäck i Linköping den 23:e. Dessutom firar jag och Bettina två år den 20:e (också). Succé!

---

Jävla Venga Boys. Man trodde ju att man var av med dom. Ni vet plågan från typ 1998 som låter: "Boom, boom, boom, boom, I want you in my room..." om och om och om och om igen.
Härom kvällen kom jag hem efter att jag jobbat sent och var tvungen att somna snabbt eftersom jag började tidigt dagen efter. Och precis när jag lagt mig tillrätta och slutit ögonen började det dunka från en närbelägen lägenhet; "Boom, boom, boom, boom...", på repeat naturligtvis. Som lök på laxen försökte dyngraka utbytesstudenter sjunga med och fick det att låta (om möjligt) ännu värre. Och ja så höll det på i ungefär en timme.

Sa jag att jag längtar efter att flytta?



Bild från en succéartad nyhetstipstrailer som just nu rullar i teve. Vi spelade in den
på taket på biostaden i Gävle. Stora torget där nere bakom mig.  Nyhetstips hitåt!


Kommentarer
Postat av: Therese

haha,är det den reklamen som du visade oss?OMG var roolig den var!<333

2008-10-22 @ 19:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0