Scooter revival

När jag va hemma i K-holm i helgen grävde jag lite bland gamla brända skivor. Man vill ju ha lite fräscht material att spela på väg till jobbet, Då hittade jag bland annat "Scooter - den mest ultimata skivan hittils". Efter viss tvekan åkte den ner i väskan som runt lunch idag anlände till Uppsala tillsammans med undertecknad.
Skivan spelades på ohälsosamt hög volym hela vägen och tysk rave-techno kan ju aldrig vara bra, MEN, visst fan är det klassiskt. Dom flesta låtarna växte man ju upp med. Jag och kusin Vigge spelade ju så faster Maude och farmor höll på att gå i bitar. Finfina bitar såsom "Back inte UK" och covern "I¨m raving". Riktiga skäms-låtar båda två men det går inte att stå emot. Som tur var hann jag aldrig fästa mig vid dena genre tillräckligt. Metallica och Guns kom till min räddning innan. Det tackar vi gudarna för.

---

Fick idag reda på att jag är uttagen för intervju till en av de tjänster som jag sökt inom TV4 till hösten. Succé. Stockholm nästa!

Nu är det natti. Imorrn är det upp i ottan för diverse ärenden. Först handla käk på Willys, sen åka vidare till Elgiganten för att införskaffa GTA IV (om det finns något ex. kvar). Sen hämta ut LW-biljetter.

G´natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0