Råsunda väntar...

Japp, imorrn kväll bär det av mot Solna för att bevittna bataljen mellan AIK och Djurgårdens IF. Det var Lindström som tog det fina initiativet förra veckan och häromdagen bokades plåtarna. Det är faktiskt första besöket på vår fotbollsnationalarena för min del. Spännande. Har dock inga sympatier hos varken Gnaget eller DIF. Är bara genuint sportintresserad precis som Lindström (IK Sirius är laget i hans hjärta).

Tips då? AIK vinner med 1-0.

Kvällens hetaste match är ju annars Barca-United i CL. Chelsea blev ju gårdagens vinnare (efter det osannolika självålet i typ 95:e minuten). Jag tror ManU blir det ikväll. Dom ska, med den tokbreda truppen, vara strået vassare vid den här tiden på säsongen. Ikväll är jag definitivt röd.

---

Bäst just nu: min underbara Bettina. Det är nu 95 procent klart att hon får sommarjobb på Resia på Sveavägen i Sthlm. Är så himla glad för hennes skull. Du är sååå duktig raring, kyssar i tusental skickas! Är megastolt över dig!


image4
Nu är det vår men klämmer in en fin bild från pyntningen av
granen i julas. Bettina och lillebror på bild.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Du är såååå himmla rar babe! Älskar dig!

2008-04-24 @ 17:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0