Bittert

Just nu sitter Bettina, Malin, Rödis, Mackan, Sophie m.fl. på taket i Flogsta och grillar och dricker pilsner. Men inte jag. Jag sitter på jobbet och glor. Slutar 22.45. Men nejdå, jag är inte bitter...eller jo, klart jag är det. Den enda trösten är en godispåse och Chelsea-Liverpool.
Blir sen full fart mot Uppsala för att hinna delta lite i alla fall.

Annars en lugn kväll på jobbet med hårda puckar såsom "Inget öltält på Falukalaset" och "Han håller koll på majbrasorna". Man häpnar ju. Lokal-TV at its best.

Nänä, snart ska jag ut och filma en majbrasa. Eller majkase som dom säger här uppe.

Heja Leksand!

                                                           

                                                               image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0